poniedziałek, 6 października 2014

Dzień ze mną - sobota

Cześć! :)
Niespodzianka! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak spędziłam sobotę i jak ten dzień zazwyczaj wygląda u mnie. Wiem, że wcześnie się obudziłam z dodaniem tego posta, ale w końcu lepiej późno niż wcale ;)
Okej, dosyć gadania - przechodzimy do tematu.


Wstajemy...
Nie przyznam się o której godzinie.



Outfit na dzisiaj - szykowne fioletowe spodnie od dresu, tu i ówdzie udekorowane
plamami po białej farbie. Do tego oczywiście stara, biała koszulka. Gdzieniegdzie
urokliwe ślady sosu mięsnego.

Z łóżka się zwlekliśmy (i tak pół godziny później niż było mówione), rzeczy gotowe - czas więc na śniadanie!


A to już bardziej na poważnie. W takim stroju wychodzimy na "Więźnia Labiryntu" :D


Niestety nie mam zdjęcia z kina, ale pochwalę się tym, co razem ze znajomymi pożeraliśmy w trakcie filmu ;)





A po śniadanku czas na porządki. Kiedyś w końcu trzeba posprzątać ten pokój, póki jeszcze widać podłogę...
Nieważne, nazwijmy to artystycznym bałaganem.



W trakcie poprawki tego zdjęcia chyba musiałam być pod wpływem jakiś ciężkich dragów, ale okej - niech się tutaj znajdzie. "Cenzura" była konieczna, bo w oryginale wyglądamy, jakbyśmy uciekły z psychiatryka, a ja chcę się jeszcze trochę pokręcić na wolności ;p
Na zdjęciu tylko my dwie, bo reszta towarzystwa zdążyła się już rozejść.

Dzień kończymy korkami z matmy.


Mówi się, że najpierw trzeba popracować nad masą, dopieo potem nad rzeźbą. Skoro są już potrzebne zdjęcia, można się zabierać do pisania posta. Ale leniwa ja jak zwykle najpierw błądzi po internetach, a dopiero potem zajmuje się tym, czym powinna. 

Nareszcie w łóżku <3
Mam nadzieję, że się Wam podobało i swoją sobotę spędziliście równie miło, jak ja :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie spędzony dzień :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie spędzony dzień i bardzo fajny posmył na post ;) na prawdę fajnie się to oglądało i czytało podpisy ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję :3
      Cieszę się, że się podobało! ^^

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia. Piękny plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń