piątek, 22 sierpnia 2014

Miesiąc bloga za nami! - post podsumowujący

Hejhej!
Na samym początku muszę się pochwalić, że dzisiaj mamy takie 'mini święto', mój blog kończy dzisiaj miesiąc! Wow, zleciało całkiem szybko. W zasadzie to nic wielkiego, ale mówiłam, że będę go chwalić, kiedy już wybije dzisiejsza data i muszę przyznać, że nawet jestem z niego dumna :D (Tak, tak, wiem - to trochę dziwne.)

Jako autorka mam powody do radości, bo od założenia wybiło mi już +500 wyświetleń, nie wspominając o wspaniałych czytelnikach. Dziękuję! Tak niewiele, a cieszy :)

No i najważniejsze - nowe pomysły! Poza tym wprowadziłam kilka znaczących i mniej znaczących zmian - m.in. zmieniłam trochę wygląd, ale to już pewnie każdy zauważył. Coś, z czego jestem szczególnie zadowolona, to parę 'zabezpieczeń', które udało mi się skonfigurować. To naprawdę nic wielkiego, ale cieszę się, że udało mi się to zrobić, bo moje umiejętności informatyczne sięgają baaardzo niskiego poziomu (poważnie, dla mnie obsługa excela jest owiana tajemnicą). Cieszę się, że te głupoty, które tutaj wypisuję wreszcie są w miarę bezpieczne, haha.


Co do nowych pomysłów: mam tego taki nawał, że nie wiem od czego zacząć i jak to posegregować. Dlatego postanowiłam wcielić w życie etykiety, które -mam nadzieję- pomogą mi to trochę ogarnąć.

Ostatnio mam wrażenie, że na blogu panuje straszny chaos i naprawdę robi się tu przysłowiowe 'mydło i powidło'. Jednocześnie chciałabym wcielić w życie masę pomysłów, napisać mnóstwo postów, nierzadko z zupełnie innej beczki, a przy tym połączyć wszystko tak, żeby blog był przystępny dla czytelników i zbliżał się do mojego osobistego ideału. Dlatego postanowiłam stworzyć kilka kategorii, m.in. przemyślenia (oj, będzie ciekawie - ostrzegam), DIY, tematyczne, codzienność oraz inne. Całkiem możliwe, że pojawią się jeszcze pasje, ale to często będzie się przeplatać z DIY. To ostatnie zasługuje na osobne przedstawienie, bowiem ostatnio przeszukałam internety i znalazłam kilka(naście) bardzo fajnych inspiracji, więc przygotujcie się na sporo postów z tej dziedziny! :D

Podsumowując - mam masę nowych pomysłów, ale będę pracować nad lepszą organizacją przy ich realizowaniu. Mam nadzieję, że z czasem organizacja stanie się moim nawykiem, nie tylko na blogu, ale i w rzeczywistości, bo jestem bardzo roztrzepaną osobą, haha ;) (i uda mi się wszystko ogarnąć do końca wakacji, bo jak zacznie się szkoła, to będzie ze mną ciężko.)
Na koniec chcę wszystkim bardzo podziękować, za każdy komentarz i każdego nowego czytelnika - to naprawdę wielki kop energetyczny, który daje ogromną motywację do działania ;)
No cóż, mam nadzieję, że będę mogła przywitać się z Wami również za miesiąc, a także za dwa, trzy a w końcu pół roku czy rok.
W zasadzie teraz blog jest moim ''małym dzieckiem" - z każdym dniem coraz trudniej się bez niego żyje :D
Trzymajcie się!

5 komentarzy:

  1. No tak przez ten miesiąc dużo rzeczy na lepsze zmieniło się tutaj :) Też ostatnio dużo inspiracji zebrałam i mam mnóstwo pomysłów na DIY :) Życzę ci jeszcze więcej sukcesów blogowy bo naprawdę fantastycznie i humorystycznie piszesz co mi się bardzo podoba i już masz ze mnie oddaną czytelniczkę :D Czekam na nowe zmiany w organizacji :)

    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję <3
      Takie komentarze dają ogromną motywację! :)

      Usuń
  2. Też mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej c:
    Organizacja się przydaje, kategorie to bardzo dobry pomysł.
    Powodzenia z dalszym blogowaniem :3

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję! :3
      Taaak, mam nadzieję, że szybko uda mi się wszystko ogarnąć, bo inaczej będzie ze mną ciężko, haha ;D

      Usuń
  3. kategorie to świetny pomysl!
    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu? bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jesli tak to koniecznie napisz u mnie, a ja odwdzięczę sie komentarzem lub klikaniem :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń