piątek, 29 sierpnia 2014

Liebster Blog Award

Cześć wszystkim!
No cóż, po tytule z miejsca wiadomo, o czym będzie post (no shit Sherlock, Hebi. Brawo!)
Niedawno zostałam nominowana do tejże właśnie nagrody, więc niech tradycji stanie się zadość; nominowała mnie Wiktoria z vikaa123.blogspot.com. Niby to nic wielkiego, ale kurczę - strasznie się cieszę, dziękuję! :3



Oto blogi, które nominuję:
Moje odpowiedzi na otrzymane pytania:

"Dlaczego założyłaś bloga?"
Ojojoj, zawikłana historia xD
Szczerze powiedziawszy, to miało mi zająć myśli tak, żeby nie roztrząsać czegoś innego ><.
Na pewno nie został założony z nudów. Poza tym chcę się dzielić z innymi moimi dziwacznymi poglądami.


"Co według Ciebie znaczy szczęście?"
Wykpię się od odpowiedzi, bo gdybym zaczęła się na ten temat rozpisywać to chyba by mi miejsca nie starczyło. Szczęście dla każdego jest czym innym. 

"Czy pieniądze dają szczęście?"
Nie, ale pomagają żyć. Za pieniądze nie kupisz rodziny, miłości czy przyjaciół, a w każdym razie nie tych prawdziwych, bo później i tak zostaniesz sam.

"Jaki jest najbardziej interesujący obiekt w Twoim pokoju?"
Z pewnością jest nim fotel na biegunach, który próbuje zabić wszystkich moich gości.

"Jaki zapach lubisz najbardziej?"
Zapach przyprawy do pierników/cynamonu. Bezcenne.

"Jakie było ostatnie zdjęcie zrobione przez Ciebie?"
Zdjęcie zdjęcia, haha. Mało pasjonujący przykład, więc posłużę się innym, widocznym nawet w jednym z postów. Pozdrawiam Cezara, bohaterkę owego zdjęcia!

"Jaki był najlepszy koncert w Twoim życiu?"
Woodstock, na którym mnie nie było ;-;

"Jaki jest Twój lęk?"
Mam całkiem poważne podejrzenia, iż mam arachnofobię.

"Czy jest rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie życia?"
Sprecyzowałabym to do osób, ale nie o tym jest pytanie. Powoli staje się nią mój blog, coraz ciężej się bez niego żyje, chociaż ma dopiero miesiąc, haha.

"Czy wytrzymałabyś bez telefonu trzy dni?"
Luzik, zwłaszcza jak mam szlaban.
Chociaż prawda jest taka, że telefon służy mi w 70% do kontaktu z resztą świata, nie mówię tu tylko o facebooku. Odpowiem więc filozoficznie - tak i nie.

"Wklej swoje zdjęcie ;)"
To chyba nie jest najlepszy pomysł.

Z góry przepraszam, ale nie jestem dobra w takich rzeczach, więc pytania są raczej średnie:
1. Standardowo, dlaczego założyłaś/eś bloga?
2. Jak długo blogujesz?
3. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
4. Jakie blogi czytasz?
5. Czego nie lubisz w ludziach?
6. Na co najbardziej zwracasz uwagę, wchodząc na czyjegoś bloga?
7. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie jednego posta?
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
9. Co motywuje Cię do blogowania?
10. Co zajmuje najwięcej Twojego czasu?
11. Co w blogosferze irytuje Cię najbardziej?

Cóż, to chyba byłoby na tyle. Jeszcze raz dziękuję! :)
Dobranoc ;)

12 komentarzy:

  1. Właśnie miałam cię nominować bo dostałam też jeszcze jedną nominacje a za miast tego dostałam ją od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz trzeci, zabiję was. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże :D Jestem pierwszy raz nominowana :D Bardzo Ci dziękuję za tą zacną nominację;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz, haha ;)

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację :)

    Bez Ciebie nie idę... Czyli wszystko czego potrzebuję by czuć się idealnie. Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/bez-nich-nie-wyobrazam-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, późnym wieczorem pojawi się wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisik pojawi się jutro wieczorem, bo miałam wcześniejsza nominację i dzisiaj ją dodałam, a muszę znaleźć blogi, które nominuję. :)

      Usuń