środa, 6 sierpnia 2014

Fakty i mity: opowiadam o sobie

Cześć wszystkim!
Dawno mnie tu nie było, całe pięć dni temu. Nie bijcie za nieobecność, ostatnio nie mam czasu zasiąść do komputera .w.
Okej, przejdźmy do tematu posta - na przeprosiny postanowiłam wreszcie wyjawić coś więcej o sobie niż tylko to, co przedstawiłam w opisie (nie wiem, czy nadaje się to na 'prezent przeprosinowy' bo kto by chciał czytać fakty o kimś obcym ale spróbujmy, a nóż widelec się uda).
Postanowiłam zrobić 25 faktów, ale boję się, że zaśniecie w połowie ._.

1. Moje przezwisko to Hebino, nadane mi przez przyjaciółkę a zaczerpnięte z anime.
2. Apropó anime - oglądam, ale nie mogę jeszcze nazwać się Otaku. Natomiast moje ukochane to Durarara!!, Kamisama Hajimemashita, Kaichou wa Maid Sama! i Nana.
3. Nie mam rodzeństwa, nie wiem czy się z tego cieszyć czy też płakać - opinie są różne.
4. Jestem molem książkowym "starej daty" - nie lubię e-booków, z audiobookami natomiast jest średnio. Sięgam po nie w sytuacji awaryjnej. Nie potrafię też wyszczególnić swojej ulubionej książki.
5. Chodzę w glanach i -uwaga- często robię z nich użytek (czyt.: lepiej mnie nie denerwować :D).
6. Swoją pierwszą podróż samolotem odbyłam w lipcu tego roku do Anglii. Od tamtej pory buczę, że chcę tam wrócić i kiedyś tam zamieszkać. 
7. Raczej nie lubię mówić o sobie i jestem dość nieśmiałą osobą, ale lubię poznawać nowych ludzi.
8. Za szybko przyzwyczajam się do ludzi i jestem łatwowierna. Często się na tym potykam.
9. Staram się mieć dystans do siebie i jeśli mam okazję kogoś rozśmieszyć to z tego korzystam. Poza tym często robię z siebie przysłowiowego głupka xD
10. Nie umiem i nie lubię śpiewać.
11. Nienawidzę uczucia, kiedy kładę się spać i dzień, który się kończy był dniem straconym, niewykorzystanym, nie lubię siedzieć i nic nie robić.
12. Jestem maniakiem malowania paznokci.
13. Słucham wszystkiego, co mi się podoba ale moje najukochańsze zespoły to System Of a Down i My Chemical Romance.
14. Ubóstwiam Włochy, Anglię, Francję i kuchnię włoską.
15. Uwielbiam gotować.
16. Jestem mistrzem jajecznicy i całkiem nieźle smażę naleśniki ^^
17. Mieszkam niedaleko Poznania.
18. Mam psa, czarnego teriera rosyjskiego o imieniu Tymka (chociaż częściej wołamy na nią Tymona). Poza tym mam jeszcze rybkę, która zwie się Reksio (fantastyczne imię jak dla rybki akwariowej, prawda?)
19. Hoduję lawendę i miętę na oknie.
20. Kocham spijać herbatkę.
21. Najczęstszy uraz, którego jestem ofiarą to rozwalanie sobie łydek o kanty swojego łóżka.
22. Jeżdżę rowerem do szkoły.
23. Skoro jesteśmy już przy szkole - moim ulubionym przedmiotem jest historia.
24. Nadal nie wiecie, jak wyglądam, muahahah :D
25. Często zabieram się za jakeś DIY, prace ręczne itp.

Mam nadzieję, że jakoś przetrwaliście tą "fascynującą lekturę".
Trzymajcie się! :)

6 komentarzy:

  1. Tez jestem mole książkowym który nie cierpi e-booków czytając książkę wolę ja poczuć trzymać w ręce to o wiele lepsze nie da się tego opisać :D
    I mi się bardzo podobały fakty o tobie :) Te lubię Historię :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. A zapach nowej książki i radość z jej kupna? Bezcenne <3

      Usuń
  2. Także lubię czytać książki :D nie ma to jak prawdziwa książka :D Na własne oczy widzisz grubość, czujesz dotyk kartek i zapach :D Kocham to<3 Również jestem łatwowierna. A potem mi smutno jak ktoś mnie skrzywdzi lub zawiedzie. My Chemical Romance też kiedyś słuchałam. :D Jej uwielbiam pić herbatę. Dziennie pije chyba 4 kubki :D Czasem dochodzi do 6, ale to tylko w zimę.
    Świetny blog <3
    Zapraszam również do siebie <3
    dobieszowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, dobra książka często potrafi poprawić nawet najgorsze samopoczucie :D
      Dziękuję, na pewno wpadnę :3

      Usuń
  3. 15,16,20 idealnie pasuje do mnie! Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń