wtorek, 29 lipca 2014

Outfits?

Hej hej!
Post pojawia się dzisiaj z lekkim spóźnieniem, bo chociaż miał być na wczoraj (i przedwczoraj), niestety się nie ukazał. Przyznaję bez bicia, że to przez moje lenistwo i częściowy brak czasu, od razu przepraszam - nie bijcie.
Okej, wytłumaczenie jest, lecimy z pytaniem nr 1:
Co tam, jak tam, jak spędzacie wakacje? :D
Natomiast pytanie nr 2 porusza temat outfitów, zdjęć itp. - czy chcielibyście coś takiego na blogu? Oczywiście od razu mówię, że nie będzie tego tak dużo jak na typowych blogach modowych. Myślę, że póki co raz na tydzień, jeśli będziecie chcieli, jako "urozmaicenie". Poza tym mam jeszcze kilka pomysłów, ale to już w innym poście.

Ostatnio wokół mnie dzieje się tyle samo rzeczy ciekawych co i smutnych, że aż nie wiem, o czym Wam opowiadać, haha. Jak to mówią, co mnie nie zabije to mnie wzmocni, więc nie mażemy się i idziemy do przodu. (W końcu ktoś musi dodawać posty :D)
Jestem zadowolona z dzisiejszego dnia, bo udało mi się upolować to i owo do pielęgnacji paznokci, m.in. frezarkę i dwa lakiery do french manicure (Jestem paznokciowym maniakiem, poważnie.)


Nie zabijajcie za jakość, proszę.
Niby nic wielkiego, a cieszy :D
Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz