wtorek, 29 lipca 2014

Organizacja, nowe pomysły - tydzień od założenia za nami!

Cześćsiemaelo! Dzisiaj to już drugi post, za to bardziej "organizacyjny".
Mój blog przetrwał cały tydzień, ale chwalić go będziemy, kiedy pożyje trochę dłużej ^^
Tak jak pisałam w poprzednim poście, mam kilka pomysłów na posty, oto one:

1. "Kącik książek polecanych" - Jak już wiecie jestem ogromnym molem książkowym, pomyślałam więc, że mogłabym raz czy dwa w miesiącu prezentować wam ciekawe czy niestandardowe propozycje ze świata książek. Do wyboru, do koloru - od polskiej i światowej fantastyki aż po klasyki, poprzez cegły (dosłownie) i czytadła zwyczajnych rozmiarów. Może osoby nie lubiące książek również znajdą coś dla siebie? ;)

2. DIY - Mam szlachetny plan dodawania jakiegoś DIY przynajmniej raz w miesiącu, nie wiem czy to się sprawdzi, zwłaszcza w czasie roku szkolnego, ale trzymajmy kciuki :D
Uprzedzam, przygotujcie się psychicznie.

3. Fakty i mity, czyli Ola opowiada o sobie - Ojj, tu się zacznie przynudzanie. Planowałam napisać fakty, kiedy już się trochę rozkręcę. Myślałam o +/- 50, ale boję się, że zaśniecie po pierwszej dwudziestce.

4. Others - wszystko, co autorce do głowy przyjdzie :P - No dobra, aż tak źle to nie będzie. Tutaj chciałam zająć się wszelkimi wyzwaniami, TMI, itp. Generalnie - mydło i powidło :D
Myślałam o 'zaufanej szafie' w wersji blogowej bądź napisaniu notki nt. "definicji bloga lifestyle'owego", ale nie bójcie się - nie będzie miała wiele wspólnego z typowym mianem definicji. Wyżej wymienione rzeczy to tylko dwa z kilku bądź kilkunastu, o których chcę napisać.

5. Filmiki ...? - Przyznam szczerze, że jeśli lubię oglądać ulubionych youtuberów czy po prostu błądzić po samym internecie, to jednak boję się nagrywać (pomijając fakt, że jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o sklejanie czy obróbkę materiału). Zobaczymy jednak, co da się zrobić, chociaż niczego nie obiecuję :D

Okej, to chyba byłoby na tyle :)
Jeśli macie jakieś swoje pomysły - piszcie!
Na koniec proszę Was - jeśli jesteście - pokażcie się, chciałabym zobaczyć, czy ktoś w ogóle czyta moje wypociny xD (Nie wstydźcie się pisać w komentarzach, ja nie gryzę).
Dobranoc! :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły chciałabym Cię zaobserwować ale nie masz wstawionego okienka mam nadzieję że to na drobisz :) o proste musisz wejść w Układ dodaj gadżet i kliknąć w więcej gadżetów i na pierwszym miejscu są Obserwatorzy :)
    http://karola8399.blogspot.com/
    ps.Jak masz jakiś problem bądź chciałabyś zmieć coś w swoim blogu dodać jakieś fajne gadżety mogę pomóc nie oczekuje jakiś zobowiązań za to po prostu lubię robić takie rzeczy a ostatnio nudzę się więc z przyjemnością mogę Ci pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka już na swoim miejscu, a ja na pewno się zgłoszę, dziękuję :D

      Usuń
  2. Jestem za postami o tematyce DIY! Czekam na kolejne notki :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję giveaway, w którym do wygrania jest crop top i shopper bag! Zapraszam i życzę miłego popołudnia :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo będę walczyć z parą starych jeansów, mam nadzieję, że nie pokaleczę się igłą do szycia, haha.
      Dzięki, na pewno zajrzę! :D

      Usuń
  3. Do pełni szczęścia zabrakło mi tu notek tematycznych, pomyśl też o nich raz na jakiś czas ;)
    Bardzo podoba mi się szablon Twojego bloga, jest taki, hmm, wysmakowany. Kolorostyka super.
    Obserwuję i zapraszam do siebie, jeśli będziesz miała ochotę - zajrzyj, będzie mi bardzo miło.
    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym i już nawet mam pomysł, dziękuję! ^^
      Na pewno zajrzę :)

      Usuń