czwartek, 31 lipca 2014

Nowe tło, nowy nagłówek - Ola informatyk!

Hej wszystkim! Dzisiaj chwalę się swoimi umiejętnościami informatycznymi na poziomie zero!
A tak na poważnie, chciałam zaprezentować nowy nagłówek i wygląd bloga, mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Natomiast teraz chciałabym Wam zaprezentować pewien projekt. Mam na myśli 100 happy days. Jeśli jeszcze o nich nie słyszeliście - już spieszę z wyjaśnieniem. Otóż w projekcie chodzi o to, by przez 100 dni z rzędu spróbować być szczęśliwym. Nie, to nie żart, to naprawdę jest możliwe. Cała inicjatywa projektu polega na uwiecznieniu czegoś, co nas uszczęśliwiło - nie musi to być nic wielkiego, liczy się każda drobnostka. Zdjęcie z dopiskiem "#100happydays" można wstawić na instagrama, facebooka czy twittera - gdziekolwiek się da zainspirować tym innych i zachęcić ich do wzięcia udziału w tej inicjatywie.
Co o tym sądzicie? Według mnie to naprawdę super pomysł!
Trzymajcie się :)



2 komentarze:

  1. Tak to super pomysł już obserwuję :)
    Bardzo ładny wygląd :) Ale mam tylko jedną uwagę mogłabyś wejść w projektanta szablonów i rozszerzyć troszkę pasek boczny :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń